سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15601
|
13:21 - 1394/05/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

نگرانی های برجام در مسیر قانونی خود برطرف شود

نگرانی های برجام در مسیر قانونی خود برطرف شود
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:جمعبندی وین هم دارای نقاط مثبت هست و هم منفی، لازم است که برجام در مسیر قانونی خود قرار گرفته و با بررسی دقیق، این نقاط منفی را حل کرده تا امنیت کشور با خطر موجه نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم روز قشر بسیج جامعه زنان استان ایلام با اشاره به جمعبندی وین گفت:جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف بخصوص در سه بعد اقتصادی،نظامی و سیاسی در حال مبارزه با استکبار جهانی است.

وی اظهار کرد:ایمان،اتحاد،یکپارچگی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری از عواملی اصلی هستند که در این نبرد موجب پیروزی ما بر دشمنان نظام شده است.

سردار حسینی ادامه داد:امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف و نیز پیشرفت های چشمگیر در دانش هسته ای و نیز نظامی بخصوص در بخش موشکی باعث شده تا کشورهای بزرگ جهان از جمله آمریکا در پای میز مذاکره حاضر شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افزود:آمریکا توطئه های مختلفی بر علیه برنامه هسته ای ایران ترتیب داد،از ترور دانشمندان هسته ای تا انتشار ویروس،اما بالاخره مجبور شد تا در میز مذاکرات حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسد.

وی تاکید کرد:جمعبندی وین هم دارای نقاط مثبت هست و هم منفی، لازم است که برجام در مسیر قانونی خود قرار گرفته و با بررسی دقیق، این نقاط منفی را حل کرده تا امنیت کشور با خطر موجه نشود.

سردار حسینی با بیان اینکه در قطعنامه برجام که به تصویب سازمان ملل رسیده برخی محدودیت های نگران کننده در خصوص مسائل دفاعی بخصوص موشکی وجود دارد تصریح کرد:در زمینه موشکی محدودیت های نگران کننده ای وجود دارد و لازم است که برجام در مسیر قانونی خود و از طریق مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی این محدودیت ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به مخالفت های کنگره آمریکا با برجام گفت:این مخالفت یک جنگ زرگری ما بین کنگره آمریکا و دولت این کشور است.

وی در ادامه گفت:امروز آمریکا در حال تبلیغ فرهنگ خود با استفاده از کسانی است که اصالتا آمریکایی نیستند اما تمام فرهنگ آمریکا را باور دارند که امروز در جهان با عنوان"آمریکایی های غیر آمریکایی"مطرح هستند.

سردار حسینی تاکید کرد:لازمه مقابله با آمریکا و فرهنگ غربی،نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های داخلی با الگوگیری از اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از مقام زن مسلمان،گفت:زن در تاریخ یک قدرت نرم افزاری است و در تاریخ ادیان الهی زنانی وجود دارند که تاریخ ساز بوده اند.

وی ادامه داد:در انقلاب اسلامی،زنان نیز دوشادوش مردان فعالیت کرده و انقلاب اسلامی بار دیگر کرامت و جایگاه رفیع زن را آنان برگرداند.

سردار حسینی اظهار کرد:سعادت و پویایی یک جامعه به زنان آن جامعه بستگی دارد و زنان باید با حفظ حجاب و تربیت نسل مومن و متعد زمینه سعادت جامعه را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب