سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15029
|
08:48 - 1394/04/10
نسخه چاپی

رییس سازمان موزه دفاع مقدس:

شهدای ما جوانان فداکاری بودند که از انقلاب‌اسلامی دفاع کردند

شهدای ما جوانان فداکاری بودند که از انقلاب‌اسلامی دفاع کردند
رییس سازمان موزه دفاع مقدس گفت: شهدای ما جوانان قهرماني بودند كه از همه چيز خود گذشتند تا با فداكاري از انقلاب اسلامي دفاع كنند.

به گزارشایلام بیداربه نقل از آواي مهران ، سردار "مرتضي قرباني" فرماده سابق لشکر 25کربلا و رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس در مراسم گراميداشت آزاد سازي مهران گفت:در دفاع مقدس انقلاب اسلامي ملت ما بر محور اطاعت از خداي تبارك و تعالي و تبعيت از امام عصر خود از قران و قانون اسلامي دفاع كردند .
وي اظهار كرد: ديروز تهاجم سراسري به كشور ما توسط صدام با حمايت كشورهاي آمريكا و اسرائيل وانگليس و شوروي با ذلت شكست خورد و اين افتخاري بزرگي براي ملت ما بود.
رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس افزود: ما براي اسلام جنگيديم و تحت امر ولايت فقيه، كه اينها مجاهدت و نگهباني در راه خداست.
این فرمانده سابق دفاع مقدس تصریح کرد: با وجود اينكه 44 كشور با تجهيزات كامل از صدام حمايت مي كردند اما تحت لواي ولايت آنها را شكست داديم .
وی ادامه داد:در برابر 900 هزار كشته عراقي ما 100 هزار كشته داديم و اينها جوانان قهرماني بودند كه از همه چيز خود گذشتند تا با فداكاري از انقلاب اسلامي دفاع كنند.
فرمانده سابق لشکر 25 کربلا با اشاره به اينكه فتح مهران از الطاف خداوند بود گفت: همه ما امروز بايد از امادگي بالايي برخوردار باشيم تا دربرابر متجاوزاني مانند گروهك تروريستي داعش بايستيم.

انتهاي پيام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب