سرویس: سیاسی
کد خبر: 13623
|
08:39 - 1394/01/25
نسخه چاپی

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

اختلاف افکنی از سوی هاشمی رفسنجانی بین مردم نادرست است

اختلاف افکنی از سوی هاشمی رفسنجانی بین مردم نادرست است
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: آقای هاشمی‌ رفسنجانی باید حکیمانه‌ حرف بزند؛ من فکر نمی‌کنم مطالبی که توسط وی مطرح شده، مطلوب باشد.

به گزارش ایلام بیدار، محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به سخنان اخیر آقای هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر اینکه "دلواپسان امام را هم اذیت می‌کردند"، گفت: به اعتقاد من این صحبت‌ها معقول نیست. از آقای هاشمی توقع می‌رود سنجیده‌تر صحبت کنند.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید دولت و ملت هم‌دل و هم‌زبان باشند. به نظر من هر حرفی از طرف هاشمی رفسنجانی یا هر کسی اگر اختلاف یا شکاف بین مردم ایجاد کند، درست نیست. آقای هاشمی باید حکیمانه‌ حرف بزند. من فکر نمی‌کنم مطالبی که توسط وی مطرح شده، مطلوب باشد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به این قسمت از سخنان هاشمی که «مسئله این است که بقیه مسائل مانند زندان‌ها، ظلم‌ها، سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود، چه می‌شود؟»، اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دستگاه قضایی به عنوان نبض دستگاه حکومتی است و تضعیف دستگاه قضایی به نوعی تضعیف دستگاه‌های دیگر حاکمیتی است، بیان این نوع مطالب صحیح نیست.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب