سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 13215
|
08:01 - 1393/12/23
نسخه چاپی

عکس/ پیوند نیکان

عکس/ پیوند نیکان
دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، به شهادت رسید. "علی تجلایی" هم سه سال بعد، به فیض شهادت نائل شد.

به گزارشایلام بیدار، عکسی که می بینید، در تیر ماه سال 1360 و در منزل شهید "آیت الله مدنی"، نماینده "امام خمینی" در "آذربایجان شرقی" گرفته شده است. عکس مربوط است به مراسم عقدِ پاسدار "علی تجلایی" با سرکار خانم "عبدالعلی زاده".

سرکار خانم "عبدالعلی زاده" از آن روز چنین روایت کرده است:
"قبل از جاری شدن خطبه عقد توسط آقای مدنی، علی آقا گفت که من شنیده ام دختر در روز عقدش هر چه از خدا بخواهد، قبول می شود. شما برای من از خدا شهادت بخواه" من حالم دگرگون شد و ابتدا قبول نکردم اما ایشان آنقدر پافشاری کرد که پذیرفتم و هنگام جاری شدن خطبه، با چشم اشکبار شهادت خودم و ایشان را از خدا طلب کردم. بعد از آن، آقای مدنی رو به من کردند و فرمودند: دخترم! من دعاهای دیگر هم بلدم. از خدا می خواهم به شما اولاد صالح بدهد و آخر عمر همه ما را به شهادت ختم کند.

دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، توسط تروریستهای منافقین، در محراب نماز به شهادت رسید. "علی تجلایی" که مدتی بعد از فرماندهان محبوب "لشگر31 عاشورا" شد، سه سال بعد، در "عملیات بدر" به فیض شهادت نائل آمد.

شادی روحشان صلوات
 

 
انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب