سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 11820
|
22:36 - 1393/10/09
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

دست های پنهان فتنه برای مردم نمایان نشده است

دست های پنهان فتنه برای مردم نمایان نشده است
امام جمعه مهران گفت: اساس و ریشه فتنه 88 از کشورهای آمریکا و انگلیس شکل گرفت و به وسیله ایادی استکبار در داخل کشور شعله ور شد.

به گزارشایلام بیداربه نقل از آواي مهران ،حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی امام جمعه مهران در سالروز گراميداشت حماسه 9 دي كه در مسجد جامع برگزار شد اظهار کرد: با گذشت شش سال از فتنه 88 هنوز لایه های پنهانی از فتنه و دست های پشت پرده وجود دارد و برای مردم نمایان نشده است.
وی افزود:نهم دیماه یادآور خلق حماسه عظیم مردمی است که آتش فتنه را خاموش کرد.
امام جمعه مهران با بیان اینکه مردم آکاه و ولایتمدار ایران اسلامی به صحنه آمدند تا چشم فتنه گران را کور کنند اضافه کرد:ریشه این فتنه ، دنیا طلبی و قدرت طلبی بود که فتنه گران برای بدست آوردن قدرت آتش فتنه را به پا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی افزود: شعار فتنه گران پیروی از خط امام و ولایت بود اما هدف و عمل آنها با شعار و تفکر امام فرسنگ ها فاصله داشت.
وی با اشاره به اینکه فتنه گران در تهران آشوب کردند و به اموال بیت المال لطمه زدند  گفت:همه ما فتنه 88 را فراموش نمی کنیم ، اشک های مولا و رهبر خویش حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه ای (مد ظله العالی)، تعرض به بیت المال مسلمین ، اهانت به بیرق سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا ، هتاکی به تمثال مبارک امام راحل و گستاخی به ولایت فقیه را فراموش نکرده و از یاد نخواهیم برد.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب