سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1147
|
12:47 - 1391/10/25
نسخه چاپی

رئیس اداره بهزستی شهرستان مهران:

1میلیاردو500 میلیون ریال مستمری به مدد جویان بهزستی مهران پرداخت شده است

1میلیاردو500 میلیون ریال مستمری به مدد جویان بهزستی مهران پرداخت شده است
رئیس اداره بهزستی شهرستان مهران گفت:1میلیاردو500 میلیون ریال مستمری به مدد جویان بهزستی مهران پرداخت شده است.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از آوای مهران،احمد رحمی گفت: اداره بهزیستی شهرستان مهران در 4 حوزه اجتماعی،توانبخشی،مشارکت های مردمی و اشتغال زایی و پیشگیری به فعالیت و خدمات دهی خود به خانواده های تحت پوشش ادامه می دهد.

رئیس اداره بهزستی شهرستان مهران افزود: در نه ماهه سالجاری تا کنون یک میلیارد و پانصد میلیون ریال مستمری نقدی به 1700 خانوار مدد جوی این اداره پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه این نهاد در راستای کمک هزینه ایاب و ذهاب ،تحصیل فرزندان جامعه هدف،تعمیر مسکن و تهیه جهیزیه نو عروسان به 400 نفر افراد  تحت پوشش بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال کمک و مساعدت کرده است بیان کرد: در این مدت همچنین طرح های تنبلی چشم، شنجش شنوایی، طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس روستاهای تابع،کلاس آموزش قبل از ازدواج و کارگاههای مهارت زندگی برای بیش از 1350 نفر اجرا و تشکیل شده است.
رئیس اداره بهزستی شهرستان مهران گفت: بمنظور ایجاد رفاه برای خانواده های تحت پوشش تا کنون در قالب مسکن مهر 42 واحد مسکونی به خانواده های فاقد مسکن و نیازمند واگذار شده و به هر خانواده مبلغ 40 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.
رحمی همچنین، برگزاری کلاس های امربه معروف و نهی از منکر ویژه جامعه هدف، مسابقات فرهنگی،ورزشی و اعزام خانوار ها به مشهد مقدس و عتبات عالیات را از دیگر خدمات این اداره عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب