سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1025
|
16:40 - 1391/10/12
نسخه چاپی

سرپرست کمیته امداد: ملت ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن پیروز می شود

سرپرست کمیته امداد: ملت ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن پیروز می شود
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: ملت ایران مقابل جنگ اقتصادی و تحریم های دشمن سر تعظیم فرو نخواهد آورد و مقتدرانه از این برهه حساس نیز عبور خواهد کرد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایرنا، حسین انواری در جشن خودکفایی بیش از شش هزار مددجوی کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: دشمن امروز به جنگ اقتصادی علیه ایران برخاسته ولی اراده ملت مانع رسیدن به هدف های پوشالی آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: اقتصاد هدف نهایی انقلاب اسلامی نیست بلکه هدفی میانی برای دسترسی به اهداف بلند مدت است.

سرپرست کمیته امداد کشور تاکید کرد: جهان اسلام امروز به ایران توجه داشته که چگونه مقابل تهاجم اقتصادی دشمن مقاومت می کنند و این موضوع مسوولیت ما را سنگین می کند.

انواری بیان کرد: جهان اسلام در حال الگوبرداری از نظام اسلامی ایران است و خیزش های ملت های جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: دفاع در مقابل جنگ اقتصادی دشمن باید مقتدرانه و با برنامه باشد و هرگونه کوتاهی در این زمنیه خیانت به خون شهدا و جفا در حق آنهاست.

انواری اظهار کرد: استقلال همه جانبه و وابستگی نداشتن به قدرت های غرب و شرق دیدگاه تک تک مردم ایران است و همین موضوع منافع دشمنان نظام اسلامی ایران را به خطر انداخته است.

وی تجربه های انقلاب را سرمایه نظام دانست و گفت: روش های حمایت امام راحل و تشکیل انقلاب اسلامی به الگوی کشورها تبدیل شده و در حال پیاده شدن در مناطق مختلف جهان است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: این نهاد با ایجاد مشاغل خانگی و خرد درصدد تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است و در این زمینه برای افراد غیر زیرپوشش نیز شغل فراهم می کند.

وی بیان کرد: 320 هزار فرصت شغلی سال گذشته از سوی این نهاد ایجاد شده که در این زمینه امداد به عنوان دستگاه برتر در عرصه اشتغالزایی معرفی و گزینش شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب